Tolk Arabisch-Algerijns

Tolk Arabisch-Algerijns nodig? Hiervoor kunt u gebruikmaken van onze verschillende tolkendiensten.

Bel direct 078 483 493 Aanmelden als klant

Zo komt u in contact met uw tolk Arabisch-Algerijns

Professionele tolken voor elke situatie

Met onze tolkentelefoon heeft u binnen enkele minuten een tolk Arabisch-Algerijns aan de lijn. Is non-verbale communicatie van belang? Dan helpt een videotolk Arabisch-Algerijns of een tolk op locatie u hierbij. Ook kunt u een tolk Arabisch-Algerijns inschakelen voor uw conference call.

Door gebruik te maken van een tolk haalt u de taalbarrière weg tussen de anderstalige en uzelf. Zo communiceert u op een duidelijke manier met elkaar, zonder misverstanden.

Onze tolken nemen taalproblemen weg, onder meer in ziekenhuizen, asielzoekerscentra en rechtbanken. Understanding is everything.

Zo komt u in contact met uw tolk Arabisch-Algerijns

Situaties waarin een tolk nodig is

  • Opleidingen
  • Presentaties
  • Klantondersteuning
  • Gemeentelijke afspraken
  • Sollicitatiegesprek
  • Webinars

 

  • Telefonische gesprekken
  • Vergadering
  • Onderhandeling
  • Juridische procedure
  • Medische afspraak
  • Politieverhoor

Arabisch-Algerijns. Waar spreekt men dat?

In het noorden van Algerije wordt Arabisch-Algerijns gesproken. Het is de moedertaal van zo’n 80% van de Algerijnen. Dit dialect wijkt in grote mate af van het standaard Arabisch. Opvallend is dat het Arabisch-Algerijns geen officieel schrift heeft. Standaard Arabisch wordt daarom gebruikt op formele plekken en in het onderwijs, terwijl het Arabisch-Algerijns vooral in een informele setting gebruikt wordt.

Ook een tolk nodig die een andere taal spreekt? Hiermee kunnen we u vaak helpen. Bij Global Talk hebben we 2400 goed opgeleide en zeer ervaren tolken in dienst die samen zo’n 200+ talen spreken. Op onze talenpagina ziet u een overzicht van alle talen waarvoor wij tolken leveren.

Arabisch-Algerijns vertalen

Heeft u een schriftelijke vertaling nodig van Nederlands naar Arabisch-Algerijns of vice versa? Bijvoorbeeld voor een arbeidscontract, veiligheidsvoorschrift of brochure? Neem dan contact op met onze partner Presence.

Waarom Global Talk? 

24 uur per dag, 7 dagen per week

Meer dan 49 jaar ervaring in tolkdiensten

Tolkentelefoon: binnen enkele minuten een tolk aan de lijn

Professionele en gespecialiseerde tolken

Beëdigde tolken en vertalers (Rbtv)

Onze tolken werken volgens gedragscode

Ook inzetbaar bij cultuurvraagstukken

Tolk nodig? Wij helpen u graag.

Meld uw organisatie aan als klant

FAQ over onze diensten

  • Hoe kan ik online tolkendiensten aanvragen?

    Dat kan via Tasnet – het online portal van Global Talk. Is uw organisatie al klant, maar heeft u nog geen account? Laat hier uw gegevens achter, dan maken we een account voor u aan.

  • Hoe werkt de tolkentelefoon?

    Bel met 078 – 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur wordt u door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk.

    of:

    Log in op uw Tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: Nu telefonisch (adhoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. U krijgt via tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan uw ad hoc aanvraag. Heeft u nog geen Tasnet account, laat dan hier uw gegevens achter. Wilt u meer informatie, stuur een e-mail naar customerservice@globaltalk.nl.

  • Hoe werkt het aanvragen van een telefonische tolkdienst?

    Bel met 078 483 493 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers zal u verder helpen met het inplannen van uw tolkdienst.

    of:

    Log in op uw Tasnet account en selecteer bij het soort tolkdienst Telefonische tolkdienst (reservering). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen.

    Na elke reservering ontvangt u een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat u deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. U ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijgt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestigingsmail, dan is de dienst nog niet gepland!

    Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad hoc in te bellen.

  • Ik heb een dienst aangevraagd. Hoe gaat het nu verder?

    Bij uw aanvraag heeft u van ons een referentienummer ontvangen. Deze staat ook in de ontvangen mails. Bewaar dit referentienummer.

    Bel met +32 (0)78 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Kies vervolgens nog een keer optie 1.

    Toets de laatste 4 cijfers van uw referentienummer in en sluit af met een #.

    U wordt doorverbonden met de gereserveerde tolk.

  • Staat uw vraag er niet bij?

    Neem contact met ons op via het contactformulier.