Woningcorporaties
Global Talk heeft een ruim aanbod van tolken en cultuurspecialisten met kennis en ervaring bij woningcorporaties.
078 483 493 Hoe werkt het?
Woningcorporaties hebben regelmatig te maken met huurders van sociale huurwoningen die de Nederlandse taal niet spreken. Dan is het lastig voor medewerkers om uit te leggen hoe bepaalde zaken in huis werken, wat de regels zijn en waar ze hun vragen kunnen stellen.
Een rondleiding door hun nieuwe huis, een gesprek na het overtreden van de regels. Het zijn allemaal momenten waarop het er echt toe doet dat huurders snappen wat er gezegd wordt. Op dit soort momenten biedt een tolk uitkomst. Global Talk werkt met tolken die veel ervaring hebben met woningcorporaties. Zij kennen de veel voorkomende situaties en weten wat er van ze gevraagd wordt.
Snel een tolk aan de lijn met de WOCO app
Medewerkers van woningcorporaties zijn veel op pad en komen door taalbarrières in gekke en vervelende situaties terecht. Het is fijn als je dan snel een tolk bij de hand hebt die de rust kan laten terug keren door de taal van de huurder te spreken. Voor deze situaties ontwikkelde Global Talk een app die simpel is te installeren op alle smartphones (de WOCO app). Als een gesprek niet mogelijk lijkt is er binnen één minuut een tolk aan de lijn.
De voordelen op een rij:
- Besparing van tijd. Je kunt direct de juiste boodschap overbrengen in de gewenste taal
- Besparing van geld. Onveilige situaties kun je direct oplossen en erger wordt voorkomen.
- Stijging van huurtevredenheid. Huurders en statushouders voelen zich goed begrepen in hun eigen taal. Dit voelt als een warm welkom.
- Stijging medewerkerstevredenheid. Medewerkers voelen zich goed gefaciliteerd door hun werkgever, doen efficiënter en met meer plezier hun werk.
Waarom Global Talk?
24 uur per dag, 7 dagen per week
Bekijk hoe de tolkentelefoon precies werkt!
Hoe werkt de tolkentelefoon?Veelgestelde vragen over de Tolkentelefoon
-
Kan ik ook particulier een tolk inhuren?
Het is niet mogelijk om als particulier tolkdiensten aan te vragen. Heb je een tolk nodig bij de notaris, bij een rechtszaak of bij een arts? Dan kan je deze via hun laten reserveren.
-
Wat zijn de voorwaarden van Global Talk?
Kijk hier voor onze algemene voorwaarden en het privacy statement.
-
In welke talen kan ik een tolk reserveren?
Wij hebben tolken in ruim 200 talen. Kijk hier voor een overzicht.
-
Wat zijn de contactgegevens van Global Talk?
Duwijckstraat 17
2500, Lier
BelgiëJe kan ons bellen op +32 (0)78 483 493. Ook kan je een chat starten met één van onze medewerkers op deze website.
-
Staat uw vraag er niet bij?
Neem contact met ons op via het contactformulier.