Tolk Djerma

Tolk Djerma nodig? Hiervoor kunt u gebruikmaken van onze verschillende tolkendiensten.

Bel direct +32 (0)78 483 493

Tolkendiensten

Hulp van een tolk

Met onze tolkentelefoon heeft u binnen één minuut een Djerma tolk aan de lijn. Is non-verbale communicatie van belang? Dan helpt een Djerma videotolk u hierbij. Ook kunt u een tolk Djerma inschakelen voor uw conference call.

Door gebruik te maken van een tolk haalt u de taalbarrière weg tussen de Nederlandse en de Djerma taal. Zo communiceert u op een duidelijke manier met elkaar, zonder misverstanden. Onze tolken nemen taalproblemen weg, onder andere in ziekenhuizen, asielzoekerscentra en rechtbanken. Understanding is everything.

 

Djerma. Waar spreekt men dat?

Meer dan twee miljoen mensen spreekt Djerma (ook wel bekend als Zarma, Zabarma, Zerma, Dyabarma, Dyerma, Dyarma, Zarbarma en Adzerma). De taal wordt vooral gesproken door de etnische groep Zarma, die voornamelijk in Niger woont. Verder spreken ze de taal in Ghana, Benin, Mali, Soedan, Nigeria en Burkina Faso. De Zarma bevolking is relatief welvarend, en leeft grotendeels van hun landbouwactiviteiten. Zo maken ze gebruik van veeteelt en bezitten ze schapen, geiten en koeien.

Djerma vertalen

Heeft u een schriftelijke vertaling nodig van Nederlands naar Djerma of vice versa? Bijvoorbeeld voor een arbeidscontract, veiligheidsvoorschrift of brochure? Neem dan contact op met onze partner Presence.

Waarom Global Talk? 

24 uur per dag, 7 dagen per week

Meer dan 45 jaar ervaring in tolkdiensten

Tolkentelefoon: binnen 1 minuut een tolk aan de lijn

Professionele en gespecialiseerde tolken

Beëdigde tolken en vertalers (Rbtv)

Onze tolken werken volgens gedragscode

Ook inzetbaar bij cultuurvraagstukken

Tolk nodig?

  • Hoe kan ik online tolkendiensten aanvragen?

    Dat kan via Tasnet – het online portal van Global Talk. Is uw organisatie al klant, maar heeft u nog geen account? Laat hier uw gegevens achter, dan maken we een account voor u aan.

  • Hoe werkt de tolkentelefoon?

    Bel met 078 – 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur wordt u door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk.

    of:

    Log in op uw tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: Nu telefonisch (adhoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. U krijgt via tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan uw ad hoc aanvraag. Let op: Dit is een Nederlands telefoonnummer, voor internationaal bellen kunnen er eventueel kosten in rekening worden gebracht door uw provider. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een e-mail naar customerservice@globaltalk.nl.

  • Hoe werkt het aanvragen van een telefonische tolkdienst?

    Bel met 078 483 493 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers zal u verder helpen met het inplannen van uw tolkdienst.

    of:

    Log in op uw tasnet account en selecteer bij het soort tolkdienst Telefonische tolkdienst (reservering). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een mailtje naar info@globaltalk.nl.

    Na elke reservering ontvangt u een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat u deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. U ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijgt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestigingsmail, dan is de dienst nog niet gepland!

    Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad hoc in te bellen.

  • Ik heb een dienst aangevraagd. Hoe gaat het nu verder?

    Bij uw aanvraag heeft u van ons een referentienummer ontvangen. Deze staat ook in de ontvangen mails. Bewaar dit referentienummer.

    Bel met +32 (0)78 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Kies vervolgens nog een keer optie 1.

    Toets de laatste 4 cijfers van uw referentienummer in en sluit af met een #.

    U wordt doorverbonden met de gereserveerde tolk.

  • Staat uw vraag er niet bij?

    Neem contact met ons op via het contactformulier.